Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PradaDonna | użytkownik

imię i nazwiskoSandra adres zarejestrowany16.07.2010 @18:26:48 ostatnio na stronie06.09.2013 @07:12:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze1505 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ultro    20.11.2010 @10:07:07
druga. druga ce.
fajnie piszesz powiem Ci
krótki fragment o sobie
czyta się
nadspodziewanie ciekawie; )
~ultro    18.11.2010 @19:22:51
hm... Ujrzałam zapis ILO
no to koleżanka ze szkoły
no to cześć
~Kaaziiu    13.11.2010 @15:29:29
Aa, no chyba, że tak ;D
~Kaaziiu    13.11.2010 @06:48:35
A więc jak mnie tu znalazłaś ? ;>
~Kaaziiu    11.11.2010 @20:49:15
Hmm.. a coś więcej ? ;>
~Kaaziiu    11.11.2010 @17:16:28
A czy koleżanka mogłaby się ujawnić ? ;> Bo niestety nie kojarzę
~patw    11.11.2010 @16:52:04
podobo jakieś zdolności matematyczne posiadam wiec no to wychowawca widze ze dobry ;ja mam Organ..ale rok temu był Magdziak, tyle ze nam pozamieniali bo cos tam tego. Ale nie jest źle.
~kamillcia    11.11.2010 @15:36:15
To mało powiedziane ;P
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~patw    10.11.2010 @17:13:56
o widzisz..akurat scisły nie,raczej cos pokrewnego tobie ;D 2F
~patw    08.11.2010 @17:49:07
czyżby zgadza się teraz nasuwa sie pytanie czy ty też. ....?
~LadyxKate    07.11.2010 @10:48:46
witam również
_______
Satysfakcja innych nie świadczy o jakości wykonanego zdjęcia.
Liczy się przede wszystkim opinia jego autora.
~kamillcia    06.11.2010 @22:11:11
A ja wole jednak drugą stronę i kocham Jacoba
chodź do Edwarda nic mnie mam jedynie co to nielubię Belli
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~kamillcia    06.11.2010 @22:04:42
Lubisz Zmierzch?
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~kamillcia    06.11.2010 @21:47:46
Uuu.. to skąplikowane chodź bardziej gustuje w wapmirach i wilkołakach xd
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~kamillcia    06.11.2010 @20:05:02
Boje sie troche tej nazwy :D
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~ancurs    06.11.2010 @18:39:35
gdzies to na demotywatorach slyszalam;D
_______
...There's nothing to lose
When no one knows your name...
~kamillcia    06.11.2010 @17:54:53
nie ;P
ale brzmi zachęcająco hehe
_______
..a ze swoim ciałem rób to, co chcesz aby Twój koń robił ze swoim...
~ancurs    06.11.2010 @17:14:39
w zadnym wypadku xD
_______
...There's nothing to lose
When no one knows your name...
~JuliaSz    05.11.2010 @20:42:45
dziękuję
miłego wieczoru
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~RudaaaPaskudaaa    05.11.2010 @18:02:06
Ja też lubię, lubię prostotę niby nic niezwykłego ale w tych zwykłych zdjęciach bardzo często coś jest Pozdrawiam ciepło
~JuliaSz    04.11.2010 @17:40:28
dziękuję pięknie za odwiedziny
dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=6qBui-pG2U4&feature=related
miłego wieczoru
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~MeryLu    04.11.2010 @17:39:10
~ancurs    04.11.2010 @17:32:28
do Wrocławia to nie wiem, chyba nie uda mi sie zrobic bo zwykle jezdze tym na Rzeszow xD
_______
...There's nothing to lose
When no one knows your name...
~patw    04.11.2010 @17:19:00
hym..witam koleżankę z Przemyśla widze ze pśl monopolizuje digarta coraz wiecej ludzi tu..no ale to pozytywnie
~extremelove    02.11.2010 @21:13:26
dzięki
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt